به بهترین ها فکر کنید! خوش آمدید.

مشاوره رایگان :
0992

نحوه سفارش چاپ عکس روی پرده زبرا

نحوه سفارش چاپ عکس روی پرده زبرا در آدار دکور به این شیوه است: می‌توانید با فروشگاه آدار دکور تماس حاصل فرمایید و طرح مد نظر خود را برای ما ارسال کنید و پس از ارسال و مشخص کردن ابعاد مد نظر خود، کمتر از 7  روز کاری پرده زبرا چاپی اختصاصی خود را دریافت نمایید. جهت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس آدار دکو

چاپ لوگو روی پرده زبرا

برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف چاپ لوگو می‌تواند هم توجه مشتریان را به برند جلب کند و هم به شخصی سازی شدن فضا کمک می‌کند. همچنین چاپ لوگو روی پرده زبرا می‌تواند برند و لوگو را در ذهن مشتریان و مراجعین، تثبیت کند. آدار دکو با تضمین کیفیت تمامی یراق آلات خود و همچنین کیفیت چاپ تصاویر بر روی پرده زبرا، خیال شما را از خرید راحت می‌کند.

چاپ-عکس-بر-روی-پرده-زبرا
عکس روی زبرا

چاپ عکس روی زبرا سه بعدی

چاپ عکس یا لوگو روی زبرا سه بعدی زیبایی و جلوه بهتری دارد تا زبرا ساده و معمولی؛ چرا که پرده زبرا معمولی و پرده زبرا سه بعدی ساختار متفاوتی دارند. در واقع حس سه بعدی بودن پرده تصاویر را برای بیننده ملموس‌تر و جذاب‌تر می‌کند. معمولا پیشنهاد اول ما جهت چاپ عکس بر روی پرده زبرا مدل سه بعدی است

چاپ عکس بر روی چه ابعاد از پرده زبرا قابل انجام است؟

چاپ عکس بر روی ابعاد دلخواه مشتری از پرده زبرا قابل چاپ است؛ هر اندازه از پرده زبرا که مورد نیاز پنجره شما باشد، قابلیت و امکان چاپ تصویر را دارد.

قیمت چاپ روی پرده زبرا چگونه است؟

قیمت چاپ روی پرده زبرا بر اساس متر مربع تعیین می‌شود؛ برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت‌ها می‌توانید با فروشگاه آدار دکور تماس بگیرید و با کارشناسان حرفه‌ای آدار دکور مشورت کنید. ولی به‌طور کلی قیمت این مدل از پرده‌ها از متری 580 هزارتومان شروع می‌شود.

کیفیت چاپ پرده زبرا چگونه است؟

کیفیت چاپ پرده زبرا بسیار خوب است به شکلی که شما با ارائه عکس و تصویر باکیفیت و آتلیه‌ای به مجموعه آدار دکور، می‌توانید پرده‌ای شخصی سازی شده، زیبا و با کیفیت را تحویل بگیرید.

همانطور که گفته شد، تمامی چاپ‌های عکس، اوگو و شعارهای تبلیغاتی بر روی پرده زبرا توسط آدار دکو دارای تضمین کیفیت می‌باشد. بیش از 99% درصد رضایت مشتریان ما گواه بر این امر است.

در صورت تمایل جهت دیدن نمونه کارهای چاپی مجموعه آدار دکو کافی‌ست با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید، تا در اولین فرصت برای شما کاتالوگ محصولات و نمونه کارها را برایتاان ارسال کنند.

در اصول کاری یما رضایت مشتریان از کیفیت کاری و خرید با قیمت منصفانه حرف اول را می زند.

 

عکس روی زبرا سه بعدی
چاپ-عکس-روی-پرده-زبرا

آیا چاپ های آدار دکور دارای ضمانت کیفیت است؟

بله؛ تکنولوژی چاپ دیجیتال بر روی انواع پارچه در مجموعه آدار دکور با کیفیت و وضوح بسیار خوبی انجام می‌شود؛ مجموعه آدار دکور، محصولات چاپی خود را ۳ سال ضمانت می‌کند تا شما با اطمینان خاطر چاپ دیجیتال خود را سفارش دهید.

آیا هر مدل طرحی را که بخواهم برایم بر روی پرده زبرا چاپ می‌کنید؟

بله تمامی طرح‌های مد نظر که منطبق بر اصول انسانی باشد توسط مجموعه آدار دکو قابل چاپ است