به بهترین ها فکر کنید! خوش آمدید.

مشاوره رایگان :
0992

انواع پرده زبرا

مدل پرده زبرا
فهرست مطالب

گاهی جدا از نیاز و ضرورت، می‌شود برای تغییر دکوراسیون و ایجاد انگیزه روحی، به فکر عوض کردن پرده‌های خانه بیفتیم. حالا دیگر مثل گذشته همه پرده‌ها شبیه هم نیستند بلکه هر فضایی با توجه به ویژگی‌ها و کاربردی که دارد، پرده خاص خود را می‌طلبد. مثلا پرده‌ای که یک اتاق کنفرانس دارد با پرده خانه متفاوت است. یا حتی پرده اتاق خواب با پرده آشپزخانه کاملا تفاوت دارد در صورتی که در گذشته این چنین نبوده است.

انواع پرده زبرا

یکی از انواع پر کاربرد پرده که مناسب سلیقه و معماری امروزی است، پرده زبراست. پرده‌های زبرا انواع مختلفی دارند که با توجه به کارکرد و فضا می‌توانید نوع آن را انتخاب کنید. در ادامه انواع پرده زبرا را خواهیم شناخت تا با آگاهی بیشتری درباره آن تصمیم گیری کنیم.

در صورت نیاز به مشاوره جهت انتخاب بهترین مدل پرده زبرا برای محیط خود کافی‌ست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند

شماره تماس آدار دکو

انواع پرده های زبرا، مدل ساده

مدل-پرده-زبرا-ساده

پرده زبرا ساده از ردیف‌های موازی تور و پارچه به ترتیب تشکیل شده است که با کمک آن می‌توانید میزان نور ورودی به داخل فضا را کنترل کنید. این پرده با استفاده از زنجیری که در اطراف آن قرار می‌گیرد بالا و پایین می‌شود تا سایه روشن ایجاد کند و شما با توجه به نیازتان در هر زمان از روز، نور دلخواهتان را به فضا دعوت کنید.

مدل-پرده-زبرا-ساده-شیک

این مدل پرده کاملا ساده بوده و هیچ نقش و تصویری روی آن ندارد؛ پرده زبرا ساده اصولا از جنس کتان یا پلی استر ساخته می‌شود. شما بنا بر نیاز و علاقه تان می توانید این پرده را به صورت دستی یا برقی تهیه و استفاده کنید.

انواع پردهای زبرا، مدل سه بعدی

مدل-پرده-زبرا-سه-بعدی

مدل سه بعدی پرده زبرا به نحوی می توان گفت تلفیقی از پرده زبرا و کرکره فلزی است؛ پرده زبرا سه بعدی با نام سیلوئت هم شناخته می‌شود. شما امکان چاپ تصویر روی پرده برا مدل سه بعدی را دارید که این خود مزیت بسیار مهمی است، چون شما می‌توانید با چاپ تصویر روی پرده به شخصی سازی آن کمک کنید و پرده را هم با توجه به دیگر اجزای دکوراسیون خود انتخاب کنید. کیفیتی که تصویر چاپ شده روی پرده زبرا سه بعدی دارد، بسیار بالاست و وضوح تصویر قطعا شما را از نتیجه کار راضی خواهد کرد.

انواع زبرا، مدل پلیسه

مدل زبرا پلیسه

مدل پلیسه از انواع پرده زبرا بسیار پر طرفدار است از چین‌های پله ای تشکیل می‌شود. پرده پلیسه هم با پارچه ساده و هم طرحدار قابلیت اجرا شدن دارد. این چین خوردگی هایی که روی پرده پلیسه زبرا وجود دارد هم در زیبایی آن تاثیر زیادی دارد و هم در طول عمر پرده موثر است چرا که باعث شست و شوی راحت‌تره پرده می‌شود.

انواع پرده زبرا، مدل طرح دار

مدل-پرده-زبرا-تصویری

پرده زبرا طرح‌دار هم انتخاب خوبی برای انواع فضا به ویژه اتاق خواب یا آشپزخانه است؛ درست است که پرده زبرا طرح‌دار کم‌تر برای پذیرایی استفاده می‌شود اما در صورتی که طرح هوشمندانه و مناسبی برای آن انتخاب کنید، برای پذیرایی هم بسیار زیبا و مناسب خواهد بود. پرده طرح دار زبرا به نوعی می‌ تواند تکمیل کننده بقیه اجزا دکوراسیون داخلی منزل باشد‌. پس به عنوان نوعی فرصت به آن نگاه کنید.

مدل پرده زبرا

مدل پرده زبرا

پرده زبرا از پرده‌های امروزی و مدرن است که مدتی است نظرهای زیادی را به خود جلب کرده؛ اما مسئله مهم انتهای مدل پرده زبرا است. اینکه شما پرده زبرا ساده، طرح‌دار، سه بعدی و چاپی استفاده کنید خود مسئله بسیار مهمی است که به کاربرد پرده و فضای نصب آن هم بستگی دارد. اگر مدل پرده زبرا را درست و با توجه به کاربرد و فضا انتخاب کنید، از بهترین خریدهای شما خواهد بود. برای مثال انتخاب پرده زبرا چاپی برای اتاق فرزندتان بسیار انتخاب زیبا و هوشمندانه ای است؛ شما می توانید یکی از عکس‌های آتلیه‌ای یا با کیفیت فرزندتان را روی پرده اتاقش چاپ کنید و با این کار هم فضا را برایش شخصی سازی کنید و هم زیبایی فضا را دو چندان کنید.  یا مثلا چاپ لوگو یا محصول روی پرده زبرا برای ادارات، سازمان‌ها یا فروشگاه های مختلف بسیار جالب است. چرا که پرده به فضا و دکوراسیون شخصیت می‌دهد و شما می توانید با این کار، دکوراسیون‌تان را خاص‌تر جلوه دهید.

خرید-پرده-زبرا

جدیدترین پرده های زبرا

جدیدترین-پرده-های-زبرا

پرده های زبرا خود از انواع پرده‌های مدرن و مینیمال جدید است که جایگزین پرده‌های قدیمی و سنتی شده است؛ جدیدترین پرده های زبرا مدل سه بعدی یا پلیسه است که متناسب با دیگر وسایل و اتمسفر فضا بهتر است انتخاب شود.

جدیدترین مدل پرده های زبرا اتاق خواب

مدل-پرده-زبرا-برای-اتاق-خواب

جدید ترین مدل پرده های زبرا اتاق خواب، نوع سه بعدی آن است که با دیگر اجزا اتاق خواب و رنگ قالب بر فضا، به راحتی ست می شود.

مدل-زبرا-پسرانه-برای-اتاق-خواب

مدل زبرا برای اتاق خواب دخترانه

مدل-زبرا-دخترانهمدل زبرا برای اتاق خواب دخترانه زیاد است؛ هم می توانید زبرا ساده را با یک رنگ دخترانه و ملیح ست کنید که با سرویس خواب فرزندتان همخوانی داشته باشد، هم می‌توانید تصویر فرزندتان یا یک شخصیت کارتونی مورد علاقه اش را روی پرده زبرا چاپی و سه بعدی چاپ کنید. هر دو این‌ها انتخاب بسیار مناسبی برای پرده اتاق خواب دخترانه است.

زبرا-مدل-دخترانه

مدل پرده های جدید پذیرایی زبرا

مدل-پرده-زبرا-پذیرایی

تقریبا تمام مدل های پرده زبرا مناسب پذیرایی هم هست که البته نیاز به تدابیر خاص خود دارد. برای مثال پرده زبرا چاپی هم اگر تصویر مناسب و زیبایی داشته باشد، برای پذیرایی مناسب است یا اگر فضای پذیرایی خانه تان مینیمال و ساده است، انتخاب زبرا ساده هارمونی زیبایی با فضا ایجاد می کند.

مدل-پرده-زبرا-پذیرایی-جدید

مدل پرده زبرا برای آشپزخانه

زبرا-مدل-آشپزخانه

شاید بتوان گفت بهترین مدل پرده آشپزخانه، زبرای چاپی است. یک تصویر متناسب با ماهیت آشپزخانه و آشپزی می تواند انتخاب خوبی باشد. البته که زبرا طرح‌دار هم برای آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

مدل-زبرا-برای-آشپزخانه

مدل پرده زبرا برای اماکن اداری و دفتری با هدف تبلیغات

مناسب ترین و بهترین مدل پرده زبرای برای اماکن اداری و دفتری با هدف تبلیغات، زبرا چاپی می باشد. خود افراد می توانند بر اساس سلیقه شان تصویر باکیفیت مناسبی را انتخاب کنند و در اختیار همکاران ما در آدار دکور قرار دهند تا با وضوح بالا روی پرده چاپ شود. در این مرحله می توانید درباره انتخاب طرح و تصویر با همکاران حرفه ای ما در آدار دکور مشورت کنید تا شما را در گرفتن تصمیم درست، یاری رسانند.

حتی می توانید تصاویری از به یاد ماندنی ترین کارهایتان را به عنوان نمونه روی پرده چاپ کنید تا افراد با دیدن آن‌ها به کیفیت و هویت کار شما پی ببرند.

خرید-پرده-زبرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید انواع پرده به صورت مستقیم از تولیدی با سه سال ضمانت