به بهترین ها فکر کنید! خوش آمدید.

مشاوره رایگان :
0992

آشنایی با انواع مدل پرده پانچی برای محیط های مختلف

مدل پرده پانچ
فهرست مطالب

امروزه سلیقه افراد و به طبع آن، دکوراسیون خانه‌ها به سمت مینیمال شدن و سادگی پیش می‌رود و پرده هم از این قاعده مستثنی نیست. از میان پرده‌های مینیمال و ساده هم پرده پانچی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل همین اقبال عمومی. در این مطلب از آدار دکو، با انواع پرده پانچی برای پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب را همراه با عکس معرفی کرده ایم تا بتوانید انتخاب ایده آلی داشته باششید.

اگر نیاز به مشاوره رایگان جهت خریدی پرده نسبت به سبک و سیاق منزلتان دارید؛ کافیست هم اکنون تماس بگیرید.

شماره تماس آدار دکو

1. مدل پرده پانچ برای پذیرایی

مدل پرده پانچی پذیرایی

انواع مدل های پرده پانچ برای پذیرایی وجود دارد که با توجه به پذیرایی‌ و سلیقه خودتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پرده های پانچی به دلیل داشتن قیمت مناسب یکی از محبوبترین مدل پرده پذیرایی  است. برای مثال اینکه والان پانچ یک طرفه داشته باشید یا پانچ راه راه، هم به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد و هم به اندازه پذیرایی و دیگر وسایل موجود در آن. برای خانه‌های کوچک‌تر، انتخاب پانچ ساده منطقی‌تر است و زدن پرده والان پانچ یک طرفه خانه را خلوت‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

  • مدل پرده پانچی ساده

پرده پانچی ساده

پرده پانچی خود نمونه مینیمال و ساده‌ای از پرده‌هاست و افرادی آن را انتخاب می‌کنند که به دنبال سادگی هستند. دقیقا به همین دلیل هم مدل پرده پانچی ساده در بین این افراد بسیار محبوب است.

مدل پرده پانچ ساده

 

  • مدل پرده پانچی مخمل

پرده پانچی مخمل

مدل پرده پانچی مخمل به علت سنگینی پارچه، خوش ایست است و اگر مخمل با جنس پارچه مبلمان خانه‌تان همخوانی دارد، همین نوع پرده پانچی، برای شما انتخاب بسیار خوبی است.

  • مدل والان پانچ یک طرفه

مدل والان پانچ یک طرفه

مدل والان پانچ یک طرفه اصولا مناسب پنجره‌هایی است که یک طرف آن بخاری، شومینه یا هر وسیله بزرگ دیگری است. البته که به صورت کلی این مدل پرده با توجه به سلیقه شما می‌تواند انتخاب شود.

مدل پرده پانچ یک طرفه

مدل پانچ یک طرفه

  • مدل پرده پانچ پذیرایی راه راه

مدل پانچ پذیرایی

مدل پرده پانچ پذیرایی راه راه هم می‌تواند انتخاب متنوعی باشد. راه راه افقی برای خانه‌های کوچک مناسب‌تر است چرا که خانه را وسیع‌تر نشان می‌دهد و اگر سقف اتاق شما کوتاه است، راه راه عمودی را انتخاب کنید.

  • مدل پرده پذیرایی پانچ سنتی

مدل پانچ سنتی

اگر می‌گوییم پانچ سنتی، منظور ما دقیقا در طرح و نوع پارچه است و تفاوتی در نوع پانچ آن ندارد. اگر پرده پانچ شما، طرحی سنتی و اسلیمی داشته باشد، پانچ سنتی به آن می‌گویند.

  • مدل پرده پانچی کلاسیک

پرده پانچی کلاسیک

مدل پرده پانچی کلاسیک هم مناسب برای فضاهایی است که دکوراسیونی کلاسیک دارند. یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی، داشتن هارمونی میان اجزای مختلف یک دکوراسیون است. پس اگر دیگر وسایل پذیرایی، کلاسیک است، مدل پرده پانچی کلاسیک انتخاب خوبی است

مدل پانچ کلاسیک

  • مدل پرده پانچ توری

پرده پانچی توری

مدل پرده پانچ توری به علت قیمت مناسبی که دارد، از پرطرفدارترین پرده‌هاست.

2. مدل پرده پانچ اتاق خواب

مدل پرده پانچ اتاق خواب

پرده پانچ علاوه بر پذیرایی، برای اتاق خواب ها هم کاربرد زیادی دارد. در ادامه درباره گزینه‌ها و انتخاب‌هایی که شما در پرده پانچ اتاق خواب دارید، صحبت خواهیم کرد.

مدل پرده پانچ ساده

  • مدل پرده پانچی اتاق خواب؛ مدل چاپی با قابلیت سفارش طرح

مدل پرده پانچ اتاق خواب

شما می‌توانید مدل چاپی را برای پرده پانچی اتاق خواب خود انتخاب کنید. این نوع پرده پانچی برای اتاق خواب بسیار زیبا و جذاب است چرا که می‌توانید برای اتاق خواب کودک یا یک زوج آن را انتخاب کنید و عکس آتلیه‌ای و باکیفیت آن‌ها را روی پرده پانچی چاپ کنید. نکته مهم درباره پانچ چاپی، با کیفیت بودن عکسی است که قصد چاپ آن را روی پرده چاپی دارید.

  • پرده پانچ برای اتاق خواب در رنگ بندی های دخترانه و پسرانه

مدل پرده پانچ اتاق خواب دخترانه

مدل پرده پانچ اتاق خواب دخترانه

مدل پرده پانچ اتاق خواب دخترانه

مدل پرده پانچ اتاق خواب دخترانه

مدل پرده پانچ اتاق خواب دخترانه

پرده پانچ ساده برای اتاق خواب در رنگ بندی های دخترانه و پسرانه زیادی موجود است. اگر قصد خرید پرده پانچ ساده را داشته باشید، دست شما در انتخاب رنگ بسیار باز است چون با هر نوع پارچه‌ای که بخواهید، امکان دوخت پرده پانچ وجود دارد. اصولا به صورت پیش فرض، رنگ صورتی برای دختران و رنگ آبی برای پسران انتخاب می‌شود. اما اگر قصد دارید از این رنگ‌ها فاصله بگیرید، انواع رنگ‌ها در طیف‌های مختلف قابل سفارش است.

مدل پرده پانچ اتاق خواب پسرانه

مدل پرده پانچ اتاق خواب پسرانه

  • جدیدترین مدل پردهای پانچ اتاق خواب؛ طرح خط نستعلیق

مدل پرده پانچ نستعلیق

یکی از جدیدترین مدل پرده های پانچ برای اتاق خواب، طرح خط نستعلیق است. مخصوصاً برای اتاق نوجوانان این پرده، بسیار جذاب و مناسب خواهد بود. پرده با طرح خط نستعلیق، برای خانه‌های بزرگ و کوچک مناسب است. چرا که قسمت اعظم پرده ساده است، اما به دلیل وجود خط نستعلیق، به نوعی طرح‌دار هک محسوب می‌شود.‌

مدل پرده پانچ نستعلیق

  • پرده اتاق خواب پانچ؛ طرح گلدار

مدل پرده پانچ گلدار

پرده اتاق خواب پانچ، طرح گلدار برای اتاق خواب های بزرگ‌تر مناسب است؛ اگر اتاق خواب شما کوچک است، انتخاب پرده پانچ با گل‌های زیر و درشت شاید چندان منطقی نباشد و باعث شلوغ و کوچک‌ دیدن شدن فضا شود.

مدل پرده پانچ گلدار

مدل پرده پانچ گلدار

پانچ حریر

3. مدل پرده پانچ آشپزخانه

مدل پرده پانچ آشپزخاانه

پرده مدل پانچ برای همه فضاها کاربرد دارد؛ فضای شما پذیرایی باشد، اتاق خواب یا آشپزخانه، چندان تفاوتی ندارد. در تمامی این فضاها پرده پانچ می‌تواند انتخاب مینیمال، ساده و خوبی باشد. در ادامه پر کاربردترین مدل پرده پانچ آشپزخانه را با توضیح کوتاهی توضیح می‌دهیم.

  • مدل پرده پانچی حریر

مدل پرده پانچ حریرمدل پرده پانچی حریر، به علت قیمت مناسب‌تری که نسبت به دیگر انواع پانچ دارد، همیشه محبوب است. پرده پانچی حریر هم قابلیت تنظیم نور را دارد و هم در حفظ حریم شخصی کاربرد دارد. در نتیجه انتخاب خوبی برای آشپزخانه است. از طرفی هم در آشپزخانه بودن و حضور نور مهم است که پرده پانچی حریر، این امکان را فراهم می‌کند.

مدل پرده پانچ حریر

  • مدل پرده پانچی کتان

مدل پرده پانچ کتان

پارچه کتان برای پرده پانچی اصولا به شکل ساده به کار می‌رود؛ این نوع پارچه کیفیت بالایی هم دارد و چون پرده آشپزخانه نیاز به شست و شوی زیاد دارد، استفاده از پارچه کتان برای پرده آشپزخانه توصیه می‌شود که مقاومت و طول عمر بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید انواع پرده به صورت مستقیم از تولیدی با سه سال ضمانت