به بهترین ها فکر کنید! خوش آمدید.

مشاوره رایگان :
0992

مدل پرده‌های زبرا سه بعدی

مدل-پردهای-زبرا-سه-بعدی
فهرست مطالب

مدل پرده‌های زبرا سه بعدی از جدیدترین نوع پرده است که این روزها بسیار هم پر طرفدار شده است و افراد برای محیط‌های مختلف به خصوص آشپزخانه یا محیط اداری از آن استفاده می‌کنند؛ یکی از ویژگی‌های بارز پرده زبرا سه بعدی که باعث محبوبیت آن نیز شده است، وضوح تصویر چاپ شده بر روی آن است. شما می‌توانید تصویر دلخواه خود را روی مدل پرده‌های زبرا سه بعدی چاپ کنید و آن را با وضوح بالا استفاده کنید. برای محیط اداری چاپ تصویر لوگوی شرکت می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد و برای آشپزخانه یا اتاق خواب، می‌توانید تصویر دلخواهتان که الهام‌بخش است را چاپ کنید.

جدیدترین مدل های پرده زبرا سه بعدی آشپزخانه

جدیدترین-مدل-های-پرده-زبرا-سه-بعدی-آشپزخانه

پرده زبرا سه بعدی برای آشپزخانه مدل‌های مختلفی دارد از جمله: پرده زبرا طرح دار و پرده زبرا پلیسه اشاره. در ادامه هر یک از این پرده‌های زبرا را مورد بررسی قرار خواهیم داد و تعریف کوتاهی از آن ارائه می‌دهیم.

1. مدل پرده زبرا سه بعدی پلیسه‌دار برای آشپزخانه

مدل-زبره-سه-بعدی-پلیسه-دار-آشپزخانه

این نوع پرده عموما در دکوراسیون‌هایی با ماهیت کلاسیک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد‌. پرده زبرا پلیسه دارای خطوط برجسته می‌باشد و بر روی مدل‌های سه بعدی جذابیت ویژه‌ای به محیط شما می‌دهد.

 2. پرده زبرا سه بعدی طرح‌دار برای آشپزخانه

مدل-پرده-زبرا-سه-بعدی-آشپزخانه-طرح-دار

زبرا طرح‌دار به دو صورت قابل تهیه است: به صورت آماده و سفارشی. در صورتی که مایل به تهیه پرده زبرا با طرح دلخواهتان برای آشپزخانه هستید، می‌توانید آن را به آدار دکور سفارش دهید. تضمین چاپ با کیفیت بالا با 3 سال ضمانت تمامی یراق آلات تنها بخشی از خدماتت ما در آدار دکو می‌باشد. همچنین در صورتی که از مدل خاصی بین طرح‌های آدار دکور مورد پسند شما قرار گرفته است کافی‌ست آن را انتخاب نموده و جهت خرید پرده زبرا اقدام نمایید.

مدل پرده زبرا سه بعدی پذیرایی

مدل-پرده-زبرا-سه-بعدی

این روزها سبک های مینیمال بسیار محبوب شده است و سلیقه عمومی به این سمت در حال حرکت است؛ به همین دلیل هم پرده زبرا سه بعدی مورد توجه قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد. ممکن است در گذشته پرده بیشتر جنبه حفظ حریم خصوصی را داشته اما امروز تاثیر بیشتر آن مربوط به فضای دکوراتیو و زیبایی فضاست.

پرده-زبرا-سه-بعدی-پذیرایی

مدل پرده زبرا طرح‌دار سه بعدی برای پذیرایی

مدل-زبرا-سه-بعدی-طرح-دار-برای-پذیرایی

شما با انتخاب طرح مورد نظر خودتان و سپس چاپ آن به صورت باکیفیت روی پرده زبرا طرح‌دار سه بعدی، می توانید به پذیرایی خود رنگی تازه بدهید. این طرح می‌تواند شامل طبیعت، رنگ‌ دلخواه یا طرح مورد نظر خودتان باشد که با فضا همخوانی داشته باشد‌.

پردهای زبرا سه یعدی پذیرایی
اگر در انتخاب مدل و طرح خود نیاز به مشاوره دارید بهتر است بدانید که ارسال کارشناس به‌صورت رایگان و مشاوره بر اساس سبک دکوراسیون شما جهت خرید پرده تنها بخشی از خدمات ما در آدار دکو است

 

مدل پرده‌های زبرا سه بعدی اتاق خواب

مدلهای-مختلف-پرده-زبرا-سه-ببعدی-اتاق-نوجوان

پرده‌های زبرا سه بعدی برای اتاق خواب کودکان هم انتخاب بسیار خوب و مناسبی محسوب می‌شود؛ چرا که می‌تواند با تصویر مورد علاقه کودک یا نوجوان چاپ شود که با تم اتاق او همخوانی دارد. وضوح تصویر این مدل پرده زبرا سه بعدی باعث پرطرفدار بودن آن می شود.

مدل-زبرا-سه-بعدی-اتاق-نوجوان
استفاده از تصویر شخصیت‌های کارتونی برای اتاق دختران و شخصیت‌های مورد علاقه پسران برای اتاق آن‌ها ایده جالبی است.

مدل-زبرا-سه-بعدی-اتاق-کودک

برای اتاق خواب بزرگسالان چاپ تصویر مینیمال و روشن انتخاب خوبی است که زود تکراری نمی‌شود. البته که برای اتاق خواب بزرگسالان، استفاده از پرده زبرا ساده با رنگ‌های روشن هم می‌تواند مناسب باشد.

مدل-های-پرده-زبرا-سه-بعدی-برای-اتاق-خواب

مدل پرده زبرا سه بعدی برای چه مکان هایی مناسب است؟

مدل-پرده-سه-بعدی

پاسخ این سوال کاملا به سلیقه شما بستگی دارد؛ زبرا سه بعدی یکی از پر فروش ترین انواع پرده اداری در مجموعه آدار دکو می‌باشد که برای محیط های اداری و سازمان‌ها پرده زبرا سه بعدی یک انتخاب مناسب محسوب می‌شود؛ زیرا شما می‌توانید لوگو، شعار تبلیغاتی خود، مسکات یا نمادی از شرکت خود را روی پرده زبرا سه بعدی چاپ کنید که سنخیت زیادی هم با فضای کاری تان داشته باشد.

در آشپزخانه هم استفاده از پرده زبرا سه بعدی انتخاب هوشمندانه‌ای است؛ شما می‌توانید تصویری مرتبط با آشپزی با محیط آشپرخانه را روی پرده زبرا سه بعدی چاپ کنید.

آدار دکو به‌صورت تضمینی انواع طرح اختصاصی شما را بر روی پرده زبرا سه بعدی با کیفیت بالا چاپ و ارسال می‌نماید، کافی‌ست طرح مد نظر خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید.

شماره تماس آدار دکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید انواع پرده به صورت مستقیم از تولیدی با سه سال ضمانت