به بهترین ها فکر کنید! خوش آمدید.

مشاوره رایگان :
0992

راهنمای خرید پرده اداری

راهنمای-خرید-پرده-اداری
فهرست مطالب

خرید پرده اداری در نگاه اول می‌تواند بسیار ساده بنظر بیاید اما با کمی جست و جو متوجه می شوید که اصلا این چنین نیست؛ شما برای اتاق خواب یا منزل‌تان، فقط سلیقه خودتان را در نظر می‌گیرید اما درباره خرید پرده اداری، باید تمامی کارکنان، ارباب رجوع و شخصیت شرکت و سازمان را هم در نظر بگیرید و با توجه به هر سه مولفه، پرده اداری را خریداری کنید. به‌همین جهت هم راهنمای خرید پرده اداری بسیار مهم و ارزشمند است و در ادامه سعی داریم راهنمای کامل و جامعی درباره خرید پرده اداری ارائه دهیم.

مهم ترین ویژگی هایی که پرده اداری باید داشته باشند؟

بعضی ویژگی‌ ها در پرده اداری و بقیه انواع پرده ها یکسان است، مثل زیبایی، حفظ حریم خصوصی و متریال مرغوب. اما بعضی ویژگی ها در پرده اداری بسیار مهم و حساس است و می تواند تجربه شما از خرید را به یک تجربه عالی یا بد تبدیل کند‌.  در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را ذکر خواهیم کرد.

1. دوام و مقاوت بالای جنس پرده

ویژگی-پرده-اداری

یکی از ارکان و ویژگی های مهم پرده اداری، جنس و مرغوبیت آن است؛ پرده اداری در فضای اشتراکی استفاده می شود و اعداد افراد زیادی با آن سر و کار دارند، به همین دلیل، باید جنس پارچه آن خیلی باکیفیت باشد و در صورت شست و شوی زیاد، آسیب نبیند و عمر طولانی تری هم داشته باشد.

2. امکان قابلیت تنظیم نور

نکات-مهم-در-خرید-پرده-اداری

در فضای اداری و محیط های کاری افراد زیادی کار می کنند که هرکدام ممکن است سلیقه و نظر مختلفی داشته باشند، عده ای ممکن است در نور زیاد تمرکز کنند و عده ای نور کم را بپسندند، به همین خاطر هم پرده ای که در محیط اداری نصب می شود، باید حتما قابلیت تنظیم نور را داشته باشد تا افراد با توجه به سلیقه شان نور ورودی به فضا را کم یا زیاد کنند.

3. عایق نویز و گرد و خاک

در محیط کاری و اداری، پرده علاوه بر کارکردهای معمول که در فضاهای مختلف دارد، عایق نویز و گرد و خاک نیز هست؛ حتی گاهی پرده ها به عنوان جدا کننده یک محیط از محیط دیگر در سازمان ها و ادارات محسوب می شوند و به همین دلیل هم عایق بودن صدا و گرد و خاک در آن‌ها بسیار مهم است.

4. شستشوی آسان

کمی قبل‌تر هم اشاره کردیم که پرده‌ها در محیط اداری به علت اینکه در معرض استفاده افراد زیادی هستند، خیلی بیشتر از پرده های خانه، آشپزخانه یا اتاق خواب کثیف می شوند و ممکن است مدام و به فواصل زمانی کم، نیاز به شست و شو داشته باشند. به همین خاطر هم بهتر است پرده ای برای محیط اداری و کاری تهیه شود که شست و شوی آسانی داشته باشد.

5. حفظ زیبایی محیط با انتخاب طرح مناسب با توجه به دکوراسیون

زیبایی-پرده-اداری

هر شخصی مسئول چیدمان و زیبایی خانه اش است و این ماجرا ارتباط زیادی به بقیه افراد ندارد؛ اما درباره محل کار این چنین نیست و افراد زیادی با سلایق مختلف به محیط رجوع می‌کنند. در نتیجه باید پرده ای که در محیط کاری نصب می شود هم زیبا باشد و هم همه‌پسند، تا بتواند سلایق زیادی را به خود جلب کند و باعث شیکی و زیبایی فضا هم بشود.

6. حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی یکی از مهم ترین کارکرد های پرده است و در محیط اداری و سازمانی اهمیتی چند برابر دارد چرا که گاهی تنها راه ایجاد حفظ حریم خصوصی، پرده است. یعنی ممکن است در یک اداره چندین فضای بزرگ و گسترده باشد که به کمک پرده های اداری چندین فضا در هر اتاق ایجاد  شده باشد تا افراد در فضای شخصی خود کار انجام دهند. در چنین شرایطی انتخاب پرده ای که بتواند صدا و تصویر را تا حد ممکن حفظ کند و آن را منتقل نکند، کار هوشمندانه ای است.

7. به ضمانت پرده اداری توجه کنید

خرید پرده اداری

با توجه به تمام موارد گفته شده در بالا مثل تعدد افرادی که از پرده اداری استفاده می کنند و امکان آسیب دیدن پرده، بهتر است پرده اداری ضمانت خرید داشته باشد تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را به کمک فروشنده، تعمیر کنید. آدار دکو دارنده ۳ سال ضمانت یراق آلات مصرفی در پرده های اداری است تا در صورت بروز مسئله ای، بتوانید آن را تعمیر کنید.

جهت مشاوره رایگان جهت خرید پرده اداری و ارسال کاتالوگ و نمونه کارهای آدار دکو با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس آدار دکو

8. توجه به جمع شدن پرده مناسب با محیط خود

پرده-دفتری

در بعضی محیط‌ها ممکن است نیازی به جمع کردن پرده نباشد اما در محیط اداری ممکن است تعداد زیادی از کارمندان نیاز به نور کافی برای کار داشته باشند و عده‌ای ممکن است با تابش نور روی صفحه سیستم‌شان مشکل داشته باشند. در نتیجه بهتر است پرده ای تهیه شود که بتواند هر سلیقه و نظری را پوشش دهند و حمایت کند‌.

9. توجه به میزان نور محیط

پرده-اداری-مناسب

پرده‌ای که خیلی تیره باشد و مانع عبور نور، برای فضای اداری مناسب نیست‌؛ چرا که فضا را تاریک می‌ کند و مانع از رسیدن نور به افراد می شود. از طرفی هم پرده ای که نازک باشد و تمام نور را از خود عبور دهد، باز هم مناسب نیست و ممکن است چشم عده‌ای را اذیت کند. در نتیجه بهترین انتخاب برای فضای اداری پرده ای است که بتوان آن را تنظیم نمود.

راهنمای خرید پرده اداری؛ بررسی تجهیزات و ملزومات اداری

هر محیط اداری دارای چندین رکن بسیار اساسی و مهم در دکوراسیون‌ش است؛ یکی از این ملزومات اساسی در محیط کاری، پرده ها هستند‌ که می توانند یک محیط اداری را معمولی یا بسیار شکیل و زیبا کنند. پرده اداری ویژگی و موارد خاصی برای انتخاب دارد که سعی کردم در راهنمای خرید پرده اداری به آن بپردازیم.

پاسخ به سوالات رایج در خصوص راهنمای خرید پرده اداری

در ادامه به سوالات رایجی که دغدغه اکثر مشتریان عزیز ماست خواهیم پرداخت.

برای محیط کاری من چه رنگ پرده ای مناسب است؟

برای انتخاب رنگ پرده سلیقه اولین مورد تاثیرگذار است، اما موارد دیگری هم اهمیت دارد که به اختصار توضیح خواهیم داد.

رنگ-مناسب-پرده-اداری

رنگ های شاد: استفاده از رنگ های شاد و زنده مثل آبی و قرمز و زرد، محیط را شاداب و پویا می کند‌‌. برای محیط های کاری که اکثر کارمندان در آن جوان هستند، انتخاب رنگ های شاد بسیار جذاب است اما یک شمشیر دو لبه است که قبل از خرید آن باید مطمئن شوید با دیگر اجزا همخوانی دارد.

رنگ های خنثی: رنگ های خنثی مثل کرم و خاکستری و طیف‌های مختلفی از این رنگ‌ ها انتخاب بسیار مناسبی برای فضاهای کاری و سازمانی است؛ چرا که اکثر سلیقه ها را پوشش می دهد و با هر رنگ دیگری که در دکوراسیون به کار رفته باشد، به راحتی همخوانی پیدا می کند. به عقیده بسیاری، این رنگ ها مناسب ترین رنگ ها برای پرده اداری و سازمانی است.

رنگ های تیره: رنگ های تیره ای مثل سیاه، سرمه ای یا قهوه ای تیره برای فضاهای اداری چندان مناسب به نظر نمی رسد ضمن اینکه فضا را هم تاریک می کند. اما ممکن است در بزنی شرایط خاص و در ارتباط با دیگر احزاب دکوراسیون، این رنگ ها هم بسیار زیبا بنظر برسد.

جنس های مختلف پارچه پرده اداری چه می باشد؟

جنس-پرده-اداری

جنس پرده اداری بسیار مهم است و کیفیت آن ارزش بسیاری دارد؛ پنبه، کتان و ابریشم مصنوعی از جنس‌های پر تکرار پارچه در پرده اداری می باشد که می توانید طبق تجربه از آن استفاده کنید. همکاران فروش ما در آدار دکو، با توجه به کاری که می کنید و‌ محیطی که دارید می توانند شما در انتخاب جنس مناسب پارچه برای محیط اداری تان کمک کنند. توصیه می‌کنیم قبل از خرید پرده اداری حتما مقاله انواع پرده اداری را مطالعه نمایید تا با انواع مدل پرده با جنس های مختلف آشنا شوید.

نمی خواهم زیاد هزینه کنم؛ بهترین پرده اداری مناسب برای محیط من چیست؟

برای افرادی که قصد دارند هزینه کم تری بپردازند، پرده شید اداری ساده و کرکره آلومینیومی ساده از بهترین انتخاب هاست.

لوکس ترین پرده اداری که محیط کاری ما رو لاکچری کنه چیه؟

می توان گفت پرده کرکره چوبی بالاترین قیمت را در بین پرده های مختلف دارد و می تواند فضایی شیک را ایجاد کند.

برای اتاق کنفرانس خود نیاز به پرده ای داریم که کاملا محیط رو عاری از هرگونه نور کند، چی بخرم؟

برای هر محیطی که بخواهید نور به هیچ عنوان به آن وارد نشود، پرده بلک اوت بهترین و مناسب ترین انتخاب است.

ما در برج اداری یک واحد بزرگ داریم که منظره بسسیار زیبایی دارد چه پرده ای بخریم که علاوه بر جلوگیری از ورود نور، بتوانیم منظره بیرون را نیز ببینیم؟

بهترین انتخاب برای فضاهایی که از چشم انداز زیبایی برخوردار هستند پرده شید سان اسکرین ۵ درصد و ۷ درصد است.

این مدل پرده علاوه بر اینکه از ورود نور مازاد خورشید جلوگیری می کند، فضای دلنشینی را هم برای شما به ارمغان می آورد.

این مدل پرده در رنگبندی های مختلف قابل استفاده است.

کدام پرده های اداری امکان برقی شدن را دارند؟

به غیر از پرده لوردراپه تمامی مدل های پرده های اداری امکان برقی شدن دارند.

در صورتی که به دلیل محدویت در شیوه نصب مجبور به خرید پرده کنار و(مثل پرده لوردراپه) هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پرده پنل تراک است‌.

ساختار این مدل پرده تلفیقی از شید و لوردراپه است که مکانیزم حرکتی آن کنار  رو می باشد.

نحوه اندازه گیری پرده اداری چگونه است؟

پرده اداری هم مانند هر پرده دیگری بر اساس متر مربع اندازه گیری می شود.

بهترین پرده اداری برای محیط های گرم و خشک کدام مدل است؟

پرده مناسب برای  محیط های گرم و خشک عبارت اند از:

  • پرده شید ساده
  • پرده شید بلک اوت
  • پرده دبل شید
  • پرده کرکره فلزی

بهترین مدل های پرده جهت پارتیشن بندی چیست؟

پرده کرکره اداری جنس فلزی مقاوم ترین نوع پرده اداری و مناسب ترین نوع پرده برای پارتیشن بندی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید انواع پرده به صورت مستقیم از تولیدی با سه سال ضمانت